Stichting Jarige Job wint verpakkingsontwerp!

De kogel is door de kerk: de winnaar van het 10.000e project is bekend. De wedstrijd voor een gratis verpakkingsontwerp die Brum heeft uitgeschreven, komt daarmee op een eind. De afgelopen periode hebben diverse goede doelen zich aangemeld voor het ontwerp. Van enthousiaste start-ups tot aan gevestigde organisaties. Hier is uiteindelijk een top 3 uit voortgekomen. Na veel wikken en wegen hebben Brum en MarketingTribune uiteindelijk hun keuze gemaakt en is de winnaar bekend: Stichting Jarige Job! Zij zorgen met een feestelijke verjaardagsbox dat kinderen die in armoede opgroeien toch hun verjaardag kunnen vieren.

 

Pieter Steenaert van Brumdesign is erg blij met deze winnaar: “We vonden het prachtig te zien hoe enthousiast er werd gereageerd op onze oproep. De aanmeldingen waren behoorlijk uiteenlopend, waardoor het moeilijk was te vergelijken. We denken met Stichting Jarige Job een heel goed doel gekozen te hebben dat iedereen aanspreekt.”

 

De komende weken gaan Brum en Jarige Job met elkaar aan de slag om de verjaardagsbox nog mooier te maken. Een erg interessante designcase: het is immers de bedoeling dat de kinderen niet merken dat het pakket van Stichting Jarige Job afkomstig is. Toch zijn er meer dan genoeg mogelijkheden en is Stichting Jarige Job enthousiast!

 

“Wij zijn echt verrast en bijzonder blij dat wij geselecteerd zijn! Het is tof dat Brum samen met ons gaat kijken naar het leuker en beter maken van onze verpakking. Wij staan bovendien door flinke groei voor een fikse logistieke uitdaging: ook daar kan Brum met een slim design uitstekend bij helpen.” Vindt Amber Merkus van Stichting Jarige Job.

Benieuwd naar het hele proces? Je kunt het op de voet volgen via MarketingTribune of natuurlijk via Brum zelf op www.brumdesign.nl.

Vlnr: Tessa Oudijn (Creative director Brum), Matthijs de Graaf (PR manager Brum) en Amber Merkus (Marketing, communicatie en PR manager Jarige Job) met in het midden een verjaardagsbox van Jarige Job.
Foto: Vijay Sardjoe, Brum.